mandag den 16. maj 2011

Der er liv!

Ups, der gik vist lige lidt lang tid! Ja, jeg lever og har det fint, tak! Men fritiden går lidt vel meget op i børns sport og maling af kælder.... Ind imellem har jeg fået købt lidt nye knapper: Fra Jeanettes fine butik på AMIO, Engleriet. Håndlavet i fimoler, i snit 18 mm brede.

Og prøv lige at se de delikate farver, små linjer og cirkler. Fatter ikke at man kan. Havde ikke noget imod et lille kursus.... Men jeg ville såmænd nok drukne i knapforsøg, så det er måske meget godt bare at købe andres...



Ved endnu ikke, hvad de skal pryde, så foreløbig sidder jeg bare og nyder dem.


Jeg får da også strikket - lidt. Men jeg kan godt mærke, at henholdsvis maling og gravning i haven sætter sine spor i hænderne. Det gør simpelthen tæt på ondt at strikke for længe, så jeg veksler imellem strik og hækling - og lader lidt være.


Og maling af kælderen: Jeg er i gang med slutspurten. Karme og døre mangler en gang grunder og så overflademalingen. Og så har vi fået bestilt elementer til bryggers. Uha, det bliver så godt - engang...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar