mandag den 21. november 2011

Oprydning

Der er ryddet op i gemmerne - både hos mine forældre og hisset. Jeg har lidt svært ved at prissætte, så giv et bud! Skriv til mig på mailen dorthesnabelafamtuxenpunktumdk - hellere end at lægge en kommentar her. Mailen ser jeg først! ;-). Som sædvanlig kommer der porto oveni. Vævebogen af Paulli Andersen giver vist sig selv... Den næste er med historie og broderier.



Patchworkbøger...





Taskehanke i bambus, bredden er i underkanten af 20 cm.

Og så til lidt karteflor...Om du vil filte eller spinde går vist ud på et:

4 farver morbærsilke, tænkt til effekt i noget filtet arbejde, der aldrig blev til noget... 10 gram i hver pakke.



Kyllingegul karteflor, ialt 50 gram


Æblegrøn karteflor, ialt 75 gram




"Nissehuerødt", lidt mørkere end på min skærm... ialt 200 gram



Koksgrå, igen lidt mørkere end på min skærm... ialt 285 gram



Og til sidst en skøn lilla, ialt 115 gram


Skriv på mailen hvis du lyster!



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar