torsdag den 24. september 2009

Så er vi i gang!


Der er blevet lavet strikkeprøver, regnet og tegnet.





Garnet er indkøbet hos http://www.holstgarn.dk/ med grønlige nuancer i bundfarven, beige/sand i kanten og med rosa/lyserøde/lilla nuancer til mønsteret. Især de grønne toner er lidt overbelyst på billedet. Og ja, jeg er faktisk heller helt tilfreds med gengivelsen af det rosa..... Det kan man jo så tænke lidt over ;-)



















Ja, og så er det jo sådan set bare skruen i vandet...!
God dag!
Dorthe





Jeg synes godt nok ikke, at det er nemt at manøvrere indlæg rundt i blogspot. I udgivet form ligner det jo ikke specielt meget den udgave, jeg redigerer i. Men øvelse gør vel mester.... ad åre!

3 kommentarer:

  1. Hej Dorthe! Velkommen i blogland. Jeg synes også at blogger er ufatteligt trægt at skrive i, så jeg fulgte et link på en anden blog og fandt Windows Live Writer. WLW er SÅ nemt at lave indlæg i, at det er en helt fryd :-)

    Link: http://download.live.com/writer

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe
    Velkommen til blogland, håber det er noget for dig. Jeg vil sige som Mette, installere Windows Live Writer, det er meget nemmere at lave indlæg der.
    Merete

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe.

    Det ser spændende ud, det du har gang i, hvad strikker du?

    Venlig hilsen
    Charlotte

    SvarSlet