onsdag den 19. maj 2010

Hjælpere - og lidt selvforkælelse

Jeg har fået nogle hjælpere: Først og fremmest har Rasmus ældstegut overtaget græsslåningen. Mod betaling forstås! Herligt! (altså det med græsslåningen, ikke det med pengene ). Det sparer mig bare for så mange kræfter, og han løber herligheden igennem på 3 kvarter! Jeg kan nogle gange være op imod 1½ time om det samme.... Men selvfølgelig skal han ikke flytte møbler og trillebøre og så'rn. Det har han folk til! Men altså, skønt med hjælpen. Og så har vi fået en ny beboer, lad mig præsentere: Robert! Endnu ikke taget i brug, skal lige have ordentlig tid til at læse brugsanvisningen, men ham forventer jeg mig meget af! Tænk at komme hjem og så bare lige behøve at løbe karme og de inderste krog samt trapper af! Herlig tanke.
Så imens min hjælpere suser rundt, så kan jeg passende sidde lidt ned og nyde synet af min seneste selvforkælelse: 2 brochenåle fra Violykke samt en lille ekstra gave i form af en ring med de fineste perler. Ja, hvis det ikke er selvforkælelse, så ved jeg ikke!






2 kommentarer:

  1. Tillykke med dine hjælpere. Vi har en Robert, 2 katte og en hund, og den er bare guld værd.

    SvarSlet
  2. Tillykke med din Robert hans fætter har boet hos mig et års tid, og er meget trofast og arbejdsom,den er bare effektiv, nyd den

    SvarSlet