mandag den 10. maj 2010

slapper-weekend

Jeg havde ellers store planer for weekenden, men af den ene og den anden årsag, så røg alle planerne. Tilbage var bare at læne sig tilbage i sofaen med børn, Harry Potter på lyd og så ellers et strikketøj eller to. Herligt! Jeg er godt igang (igen) med mønster på min Christel Seyfahrt look-alike, og det tegner godt. Fremvisning følger, når der er lidt mere at se.... Og så har jeg også haft fred og ro til at ose i mine nys indkøbte bøger, og som endelig fandt vej til matriklen trods askesky. Var ellers ved at overveje, hvor lang tid, man skulle give firmaet.... Altså, lækre sager siger jeg jer! Mønster-bibliotek og lidt nye mønstre fra Kaffe Fassett. Der kan man jo altid finde lidt inspiration og ellers bare et godt kik. En filtebog fra Nicky Epstein. Hun har altid nogle sjove indfaldsvinkler.
2 bøger mere fra Erika Knight med henh. ret og vrang-mønstre og så en med hul-mønstre. Guffe-li-guf og nam-nam! Jamen, der er meget at svælge i. Jeg faldt jo over hendes bog med aran- og snoningsmønstre i London, og da jeg så opdagede, at hun også har dyrket andre masker på samme måde, så var der jo kun et at gøre: svinge kortet!

Jeg har vist slet ikke fået vist jer mine tre herrer, som mageligt og lidt trætte slænger sig i Libertys sofa (og her taler vi Liberty-første-klasse: sofa, puder og tæpper i hver sit liberty-mønster - oh la la! som kun en englænder kan gøre det!). Og hvorfor sidder (øh, ligger) de herrer så mageligt dér? Jo, fruen kikker nemlig på garn og ikke mindst bøger (førnævnte Erika Knight). De ser da meget søde ud.... Note til mig selv: sørg for en sofa til rosset, når der skal shoppes. Så kan jeg få al den tid, jeg vil!.


3 kommentarer:

  1. Sikken nogle spændende bøger. Ang shopping et andet trick er at sende dem et andet sted hen og score sig et par fritimer.

    SvarSlet
  2. Skønne skønne bøger.....kan godt forstå du må læne dig tilbage og "suge inspiration" :)

    Glæder mig til at se din version af Christel Seyfahrt.

    SvarSlet
  3. øj, Erika Night- hende er jeg vild med- vidste ikke hun også lavede mønsterbøger :-) glæder mig til at mine unger kan "nøjes" med en sofa at slænge sig i .....
    KH Ellen

    SvarSlet