tirsdag den 31. august 2010

Adspredelse

I lørdags var jeg med Lisbeth og Linda i Uldgalleriet i Helsinge til strikcafé. Jeg er ikke så bekendt med Helsinge, så det var første gang, jeg var i den forretning. Og jeg siger jer: den var lækker! Jeg havde medbragt kamera, men syntes ikke, det var så oplagt at fotografere. Det syntes Lisbeth, så I kan få et lille indtryk ovre hos hende ;-) Til gengæld kan jeg godt forevige, hvad jeg absolut ikke kunne holde fingrene fra: Hæfte fra Rowan og lidt sjalsgarn. Begge dele bare så smukt. Tror egentlig ikke, jeg kommer til at strikke noget fra Rowans hæfte - jeg bliver bare i så godt humør af at se på tøjet og opsætningerne. Jeg er helt vild med kjolen (og tørklædet) fra forsiden - Kaffe Fassett - men bare i anskaffelse af alle farverne er vi oppe på 1200 kr! Men flot, det er den skis'me!
Og oh la la! Nu er vi kørende med tumbler i garagen! Ja, man kan blive glad for selv de mindste fremskridt. Så mangler vi bare at kunne vaske.... Jeg har tøj til og med fredag - så er alt i bund, og bjerge af beskidt tøj ligger klar. Men - jeg har begrundet håb om at kunne sætte en vaskemaskine til onsdag aften, så mon ikke det går?
Og i aftenskal jeg til endnu en strikkecafé. Ja, så hvis jeg ikke når at få vasket, så kan jeg vel altid nå at strikke mig til en ny garderobe. Tjep, tjep!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar