lørdag den 19. februar 2011

Award

Jeg har fået en award fra Christunte - tak, den er jeg meget glad for! Som Christunte skriver, så havde hun aldrig mødt mig uden sin blog. Jeg må jo sige det samme... Det er nok det allermest skønne ved at have en blog - at møde andre med samme passion.

Jeg må selv om jeg vil skrive om de 3 bedste ting, jeg ved, eller om jeg vil afsløre 3 hemmeligheder. Bum, bum

1. jeg drikker the med ca. 40% mælk. Og jeg er træt af kommentarerne! men det var altså den måde, jeg lærte det af min farmor, og jeg elsker det. Hvorfor så lave om på det?

2. jeg har fødselsdag d.1.april. Når jeg fortæller det, så siger folk først "nå", hvorpå der går ca. 30 sekunder og de udbryder: "jamen, så er du jo aprilsnar!". Og det har jeg så hørt på i 41 år.... føler li'som at vittigheden er lidt gammel. Der er dog endnu ingen, som reelt har lavet en aprilsnar på mig mht. min fødselsdag. Og heldigvis for det - det vil få konsekvenser! ;-)

3. Jeg har aldrig lært at drikke øl eller kaffe. Og har det vældig fint med det ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar