torsdag den 17. februar 2011

Vinterferien..

- er på nuværende lidt amputeret - og godt for det! For pludselig viste der sig en mulighed for at støde til gemalen lidt senere på året, når han alligevel skal undervise i Florida. Og så meget ferie har jeg jo ikke tilbage, så der måtte fluks ændres lidt på vinterferien. Børnene har jo fri uanset hvad. Heldigvis er de blevet så store, så det har let kunne fikses uden al for meget pasning udefra. Men altså.... Jeg kan godt mærke, at mit eget ur var indstillet på ferie. Jeg slæber mig afsted og har svært ved at tage mig sammen til noget. Skulle jo både have svaret på en fin award - tak Christunte! - og linket til et meget fint projekt - huer til CPAP-børn - igen Christunte, men jeg hænger bare og er fuldstændig uden energi. Trænger altså snart til et indspark i form af varme og sol! Og det får jeg så lige om lidt, i løbet af foråret, men indtil da, så må jeg vist bare kravle og være glad for, at sofaen ikke løber nogen vegne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar