fredag den 16. april 2010

London II

Ups, hvor blev tiden lige af? I forlængelse af mit sidste indlæg lovede jeg at vise lidt London-indkøb. Her et lækkert tørklæde fra Covent Garden. Og bagefter er det så lige, man spørger sig selv: hvorfor man stod så længe og overvejede hvilken farve, i stedet for at købe alle 3! Og lidt flere til veninde-gaver. Det kostede 5 pund! (og så tænker vi slet ikke over, hvordan et lækkert tørklæde kan sælges til så lav en pris...) Note til mig selv: stå ikke der og jok dig selv over tæerne! I en lille sidegade til Regent Street ligger Liberty - yes, med alle stofferne, men også med et bjerg af andre ting. Bl.a. Rowan garn. Kunne så ikke lige fremmane det store behov, da jeg stod overfor det syn, men jeg faldt til gengæld over denne lille, lækre bog-sag, som bare har (næsten) alt i snoninger med og uden bobler. Skøn, skøn, skøn. Og da jeg har opdaget, at Erika Knight har begået den samme type bog om henh. hulmønstre og ret og vrang, så er en bestilling fluks sendt af sted.

Bagefter var det nu dejligt, sådan at have købt lidt fødselsdagsgaver til mig selv. Yes, fruen havde nemlig fødselsdag i London. Blev behørigt fejret af mand og børn, imens den hjemlige del af anerne synes, at det var anledning nok til at forbigå det i tavshed. Den har jeg så lige skulle synke...
Vel hjemme igen og godt inspireret har jeg så kastet mig over lidt snoninger og bobler, og for en gangs skyld ser det ud til, at målene holder.


Og lidt på strikkemaskinen er det også blevet til. Håber snart at kunne fremvise lidt nyt herfra.





3 kommentarer:

  1. Et forsinket tillykke med fødselsdagen skal da lyde herfra.

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen! Jeg skal en tur til London i maj sammen med en strikkeveninde.....spørg lige om vi glæder os! Der er mindst 2 garnbutikker der skal have et besøg og nu skal vi så også lige i Liberty kan jeg se ;o)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for tillykk'er! Og jeg kunne sagtens drøne tilbage til London med det vuns! Og Lona, hvis I har tid til V&A's museum, så skulle deres museumsbutik være 3xLouisiana. Så er du advaret!

    SvarSlet