tirsdag den 27. april 2010

En "vild" oplevelse

Lisbeth havde inviteret til garn-bytte-aften i går aftes, og vi mødtes ialt 9 strikkegale med hver sin sæk. Jeg var meget i tvivl om, hvad og hvor meget, jeg skulle tage med: kun nøgler med banderole, kun tilpas meget til store projekter eller hvad. Til sidst besluttede jeg mig for bare at tage med, og så se hvad de andre havde. Og vi havde tænkt temmelig ens. Og jeg synes, jeg havde meget med! Det havde jeg ikke.... Sæk efter sæk blev hældt ud på bordet og til sidst måtte vi også tage gulvet i brug! Vi cirklede rundt og udvalgte lidt efterhånden. Mange dejlige sager.
Og her er så, hvad jeg endte med. Lækre sager. Jeg er rigtig godt tilfreds, og næsten det bedste af det hele: alle mine garner blev afsat, og det er dejligt at vide, at det nu er havnet på steder, hvor en dygtig strikker har lyst til at kaste sig ud i det.

Men ellers er garn og strikkemaskine ved at blive pakket ned, for endnu et weekendkursus hos Bente Rønberg i det nordjyske kalder. Ved ikke helt, hvad jeg præcist skal lære denne gang, men lur mig: nok lidt mere rib!
Til den nysgerrige: jeg vandt ikke mor-rækken (host), men jeg vandt et helt sæt og fik ikke et eneste æg! Så er jeg tilfreds... desværre måtte Jacob og jeg trække os fra mix-doublen, for tiden skred fuldstændig, og Jacob var træt efter spil i 2 rækker. (Ikke et ord om at han ikke havde en chance med den mor...)


2 kommentarer:

  1. Bare SÅ dejlig en arrangement det må have været. Og så bliver det Artesano garn ved med at stikke mig i øjnene (så det også på Dorthe's og Lisbeth's blog mener jeg), æææææh, bare jeg havde været der :)

    SvarSlet
  2. Super aften vi havde. det må gøres om igen, på et senere tidspunkt.
    Merete

    SvarSlet