søndag den 28. november 2010

så'rn lidt af hvert!

Jeg må gå til bekendelse: jeg elsker sne! Altså, man kan da ikke blive i dårligt humør, når udsigten ser sådan ud - en eftermiddag med blåt lys - fremfor alternativet: gråt. Billedet er taget i torsdags og her er allerede mere sne. Det gør godt nok udelivet en smule mere besværligt, men ikke et ord til brok herfra! Vi har igen haft en af vores alt for hektiske uger. Tirsdag var vores bordtennisklub igen vært for en landskamp, denne gang mod Østrig. Det betød, at vi hurtigt var indrulleret til at hente og bringe østrigerne til og fra træning. Yngstemanden og en god ven var bolddrenge, og det er jo det hele værd. De synes, det er så fedt at løbe ind med landsholdsspillerne, at sidde på første række og blive betragtet som VIPer. (Det giver nemlig adgang til sodavand og kager...).

Aftenen blev, efter oprydning af hallen, efterfulgt af banket, så vi sad og spiste herlig "aftensmad" kl. 23.00. Vi havde valgt at informere lærerne om, at vi vist ikke kom til tiden dagen efter... Heldigvis kunne vi fejre danskernes sejr: 3-2. Her er det Jonathan Groth (som kommer fra vores klub). Han kæmpede bravt, men blev besejret til sidst. Med var også Kasper Sternberg (ligeledes vores klub, Vedbæk) og Allan Bendtsen (Roskilde). Sidstnævnte er en ren fest at se: virkelig spændende og se-værdig bordtennis!
Og så har jeg været på lidt juleindkøb. Fik købt 3 hånddrejede svampe fra Jagt- og Skovbrugsmuseet her i Hørsholm. Rigtig fede, hvis jeg selv skal sige det.

Og sørme om der ikke også er ankommet noget garn fra Kenneth Weller. Aner ikke hvordan det pludselig er bestilt (vist nok i et overmåde behov for lidt forkælelse i forrige weekend. Noget med vand og en kælder - så siger jeg ikke mer'!).


Højlandsgarnet. Det store nøgle skal blive til en åben cardi, det andet til noget mangestribet i rib - det hele på maskinen, så der skal regnes og udregnes til den store guldmedalje i juleferien. Jeg glæder mig!
Og senere i dag skal jeg til Fåreavlernes Julemarked. Spændt på hvad det indeholder. Under alle omstændigheder skal jeg mødes med søde strikkere, så det kan ikke blive en helt dårlig eftermiddag (stærk underdrevet ;-) )



Ingen kommentarer:

Send en kommentar