mandag den 28. marts 2011

Feriebrev fra Florida, 3

Jamen, fik du slet ikke tid til at købe garn? Jo, da! Det blev til et enkelt besøg hos Four Purls, som ligger i Winterhaven, et område på vej ud af Orlando. Jeg var "desværre" så optaget af al det lækre garn, så jeg rent glemte at tage et foto af forretningen. Men den var tæt pakket med sofaer i midten og hyggelig betjening, så absolut et besøg værd. Og hjembragt blev lutter Noro-garner. En lille smule billigere end i DK (ikke meget) men med fint udvalg af især den helt tynde Noro Karimeki (900m pr. 100g). Rayon, nylon, uld og cashmere. Så der er masser af fine sjaler og, især, tørklæder i vente.
I forretningen hang den fineste trøje, godt nok strikket til at barn, i Noro Sock Yarn. Bare så flot, så jeg sprang ud i det. Har dog valgt udgaven Silk Garden, da jeg synes sokkegarnet er en anelse krads i det. Silk Garden virker dejlig blød, er dog en smule tykkere kvalitet (300m pr. 100g), så jeg håber ikke, at det bliver for meget.


Og så blev der lukket for den konto! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar