torsdag den 29. oktober 2009

Tillykke min skat!...

Vi har bryllupsdag i dag - 15 år. Og vi plejer at være rigtig gode til at glemme det! Men i weekenden havde jeg sat mig for, at i år skulle det bare være løgn, så knap havde gemalen slået øjnene op (læs: vist med det første grynt at clockradioen var genkendt) førend jeg gjaldede mit "tillykke" ud. Så var der nemlig ikke risiko for, at jeg glemte det i morgenkampens hede! Og ja, så har man li'som sendt et vink med en vognstang om, at blomster er velkomne ;-)

Jeg havde ellers planlagt at vise jer et billede fra dagen, men scanner, cd og computer vil ikke, som jeg vil, så I må nøjes med at nyde min fine buket, næsten som min bryllupsbuket.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med bryllupsdagen!!

    SvarSlet
  2. Jamen tillykke. Vi glæder os til om 10 år, så er det jeres tur til at blive vækket.... Glæder mig til næste weekend, har fået nøglen til sommerhuset. Det bliver bare så fedt med kursus, afslapning og god mad....

    SvarSlet